♥ KISSIE OM SIN DEPRESSION

Jag följer Kissie´s blogg, läser dem flesta inlägg och brukar faktiskt 
skicka iväg en kommentar då och då, även om hon skriver att hon aldrig 
läser sina kommentarer så tror jag att hon gör det.
Hon skriver ju så mycket om henne och hennes dubbelmoral så det är
säkert mycket som inte stämmer.


Var precis inne och läste just det här på hennes blogg, 
jag klickade mig vidare via länken där jag läste artikeln på aftonbladet.se
Well, iallfall så gick jag in för att jag skulle kommenter och läste då en 
kommentar från någon blogg, vet inte riktigt vilken det var men iallfall.
Personen hade skrivit något i den här stilen:
"men är det inte lite konstigt att du missade att berätta om din depression
i bloggen eller det är precis som allt annat du glömmer att berätta"

Det är ju faktiskt så, jag tycker iallfall att det är lite konstigt att inte kunna
skriva detta i sin blogg men att seda berätta det för hela svenska folket
i en tidning. 

Vad tycker ni liksom?

Klicka på länken för att läsa hela artikeln:
http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5683857.ab


Men det är ju faktiskt så att det finns mycket bantningspiller man faktiskt
blir deprimerad utav, nu ska jag faktiskt erkänna en sak.

Jag och en kompis till mig klickade runt på en massa sidor då vi hittade 
ett bantningspiller, kommer inte ihåg vad det hette men vi klickade hem 
det och efter några veckor damp det ner i brevlådan.
Vi delade på pillerna och började sedan använda oss utav dem.
Samtidigt som jag åt dem här bantningpillerna gick jag på en diet som heter
naturdiet och dum som jag är gjorde jag det fast jag vet att man absolut inte
ska mixa två olika dieter.

Bantningpillerna var faktiskt effektiva på mig, matlusten minskade och jag åt
knappt något, men eftersom jag mixat två dieter resulterade det i att på helgerna 
när jag var ute och festade kunde jag bara dricka två cider sedan spyddejag  som 
en kalv och liknande saker.
Min kompis gick enbart på bantningspillerna men blev deprimerad osv. så hon
slutade också.

Onödigt som fan att gå på såna piller, man vet ju inte vad dom innehåller.







Kommentarer
Postat av: Millah

Jo det gör det, klicka på bilden så kommer du till där det står :):)



Haha naae jag lider int heller med han haha

2009-08-24 @ 20:42:45
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Perez.

Tur att ni slutade. så hemskt med dep. :/



2009-08-24 @ 22:15:15
URL: http://perezj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0