♥ LÖRDAG-KVÄLL

Gud vilken dag det har varit idag!
Vaknade halv tio imorse, gick upp och käka en macka sen direkt in
för att göra vid mig eftersom mamma och jag skulle köra till Väla.
Bilder kommer i nästa inlägg, blev helt och hållet nöjd för alla inköp.

Efter någon timmes shopping gick vi till restaurang delen och jag
käka på donken medans mamma käkade på Wook kitchen.
Hennes mat så väldigt god ut, kyckling och ris i sötsur sås m.m.
Tror jag ska prova en anna gång fast utan alla tillbehör, kräsen som jag är.

När klockan blev två körde vi hem till Fibbe för att hämta hans mamma.
Där träffade jag även min bror, (skratt) som precis stigit upp.
Vi körde sedan tillbaka till Helstingborg för att kolla på Eva Rydbergs
teater-föreställning. Gud vad bra den var, jag skrattade så jag höll på att dö.
Clas Malmberg gjorde verkligen allt bättre, för att som bor här nere i Skåne
är det verkligen något jag tipsar om, kanske inte för den här säsongen utan
kanske nästa sommar.

Pussss

Kommentarer
Postat av: maria 16 år och flyttar hemifrån

sv. åh tack, vad glad jag blir ! :D

2009-08-01 @ 22:15:18
URL: http://mariaelisabeths.blogg.se/
Postat av: linda-det handlar om helheten

kul med shopping, vad handlade du? (nyfiken)



tack så mycket, blev själv nöjd över köpen, faktiskt. ler.

2009-08-01 @ 22:34:09
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0