♥ NATTBLOGGAR :)

Godkväll, eller ska jag skriva godnatt (skratt)
Ikväll har jag gjort en hel massa, jag tvättade pappas bil innan.
Det var inte så jobbigt faktiskt men det tog ett tag, ca 40 minuter.

Mamma var seg så hon började inte med middagen förrän vid sju
som vanligt så måste vi ju alltid käka så himla sent så jag fick ta
med mitt hem till Linda,
vi bestämde jag skulle sova här eftersom
vi ska upp tidigt imorgon eftersom vi ska till arbetsförmedlingen
och skriva in oss.
Hennes mamma ska hämta oss halv tio imorgon så det blir upp tidigt,
gud vad trött jag kommer att vara.

Sara skicka innan och undrade om jag ville komma på fest ikväll
men jag hade ingen ork och faktiskt inga pengar så det blev inget
av det inte.
Får fixa det en annan dag.

Pusss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: Förstår inte de heller :/ men de är bra för oss skvallerbloggar :d

2009-08-10 @ 00:43:54
URL: http://behindscenes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0