♥ SÖNDAG-KVÄLL

Kom hem från Mormor och Morfar för en liten stund sedan.
Mamma ringde och beställde pissorna innan vi körde så vi åkte
in om Ljungbyhed och hämtade dom innan vi körde hem till dem.

Det var jag, mamma, pappa, Cecilia, (moster), Erik och Alice. (kusiner)
som käkade pizza, min bror skulle till Ljungbyhed och käka hamburgare
med Elin och Chefen så när vi körde kom dom och hämtade honom.

Det var iallfall skit gott, jag åt Vezuvio som alltid annars, min favorit.
Jag är så kräsen så det är ett under att jag ens tycker om det  (skratt)


Pappa sitter och pillar med sin mobil telefon, han är inte spceillt
high-tech om vi säger som så.
Han frågade mig hur man skrev sms :P
Det säger väl ändå allt (skratt)
Mormor och Alice i bakgrunden.


Mormor och Morfar bjöd på pizzorna, det gillas. Tackar, Tackar.

Nu ska mamma snart åka, kommer kännas tomt tror jag.
Vi kommer ju inte äta hemalagad middag varje dag kan jag ju säga,
varken pappa eller jag är några mäster kockar och Daniel kommer ju
inte vara hemma eftersom han bor i östra på skolan.
Det blir väl att vi köper hem en påse pan pizzor och lever på det i en vecka.

Kommentarer
Postat av: ellen

sv; ja , får hoppas på att hon ställer upp bara ! men de gör hon säkert :)

aah, de är nästan läskigt att alla typ "vet" så mkt om än.. haha :p

2009-08-30 @ 22:54:57
URL: http://eswalander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0