♥ SOVGOTT :*)

Nu är klockan halv två snart och jag börjar bli lite smått
trött tror jag bestämt, ska ju upp tidigt imorgon.
Ska vara hos tandläkaren 09:45 så det blir att gå upp 09:00
Får ställa klockan och skriva en lapp om att pappa får ringa
och väcka mig så att jag säkert kommer upp. (skratt)
Efter tandläkaren ska jag hem och käka frukost och sen ska
jag köra till Sara en stund, pratade med Linda om det innan.
Farmor kommer hit dagen efter så jag får vara hemma då,
annars blir hon gnällig för det :P
Men gud så glad hon blev över att jag slutat röka, haha...
Nu betalar hon mitt körkort om jag lyckas hålla upp :)
Sovgott, allihop. Pussss

Kommentarer
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

okej, hoppas du får jobb snart!

igår var jag inne i milano med två vänner =)

2009-09-01 @ 09:37:35
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: Sabine - Utan dina andetag

hoppas du sov gott!

2009-09-01 @ 09:46:21
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0