♥ TIDSFÖRDRIV

Klädsel
Vad har du på dig idag: Just nu, joggingbyxor och en vit tröja
Vad använder du just nu för skor: Just nu är jag barfota, annars varierar det lite.
                                                                Favoriterna är iallfall mina nyinköpta Convers
Favoritfärg på kläder: Jag har ingen speciell favorit färg, jag änvänder allt jag har

Senaste person som

Sov i din säng:
Me, Myself and I
Du pratade med: Daniel (min bror)
Du delade en drink med:
Oj, bra fråga. Jag dricker alltid cider nuförtiden när jag festar
Du gick på bio med: Det var välldigt längesedan, men har funderat på att göra det snart igen, mysigt.
Du gick på stan med: Linda, när jag piercade tungan så det är någon månad sedan.
                                         Åker alltid till Väla om jag ska shoppa och där var jag i Lördags
Skällde på dig: Det var nog pappa, han är otålig när det gäller jobb för min del

Senaste
Låt du hörde:
Beyonce - Halo
Film du såg: Greven av Montecristo , filmtips till max, ska lägga upp det snart
Mat du åt: macka och ett glas mjölk :) Min frukost idag
Kram: Sara, gah.. hon är jobbig oich rolig på samma gång (skratt)
Puss: hmm (skratt)
Fest: Förra helgen , har varit duktig och inte festat alls den här helgen som varit
Känslan: Lite uttråkad faktiskt
Ilska: Tyvär är det bara jag som går och grubblar på en massa skit som gör mig förbannad
Resa: Kreta i höstas, jag längtar tillbaka, fyfan vad jag älskar det stället
Glädje: Glad är jag nästan alltid
Dröm: Jag har många konstiga drömmar, om jag skulle berättat om det nu hade jag fått skriva
            ett inlägg om det :P
Boken du läste: Såld, en verklighetsbaserad historia. Värd att läsa.
Personen du träffade: Förutom min familj var det Sara och Linda igår
Personen du pratade i telefon med: Linda, hon ringde och berättade att hon skulle bli opererad
Personen du fick sms av: Linda, hon ville jag skulle sova hos dom inatt men det hann jag inte med
Gången du åt en 7-eleven korv: Det har aldrig hänt
Gången du var utomhus: För en stund sedan när jag tog en cigg
Gången du sov: Inatt
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Det var faktiskt ett tag sedan
Saken du köpte:
Cigaretter igår

Om dig

Namn: Sophie
Ålder: 19 och några månader
Smeknamn: har många men något som dom kör med i byn är Lilla My och någon som Sara säger 
                        Fisen
Syskon: Bror som är 17
Bra egenskaper: Jag är snäll, visar respekt, Målmedveten m.m
Dåliga egenskaper: Själkritisk är någon min mamma alltid säger att jag är
Hårfärg: Min riktigta hårfärg är blondt men mitt hår är färgat svart mycket snyggare ;P
Ögonfärg: Grön/bruna
Skostorlek: 36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0