♥ UPDATE

Har haft en skön hemma kväll med mamma.
Bara hon och jag hemma med PanPizza och tv.

Har kollat på Private Practise som går på TV400.
Från samma skapare som gjort Greys Anatomy
vilket betyder att programmet är i ungefär samma
stuk båda två, det är svin bra iallfall.



Ska göra klart det sista innan jag kan skicka iväg
ansökningarna,
var tvungen att ta en paus innan.

På något konstigt sätt känns det som att jag inte
borde vara för mig själv allt för mycket, ångest you know.
Det får mig att tänka för mycket, på saker jag inte borde
tänka på, känns som att jag är i en period just nu där
jag kan vara glad och positiv ena stunden men att
den kan gå över till att vara ledsen och deppig.
Känns inte alls bra då, dem ljusa stunderna är dom jag
vill ha och vara i hela tiden även om jag vet att det inte
funkar på det viset.


Kommentarer
Postat av: Laila

ja =) haha. :P vad ska du göra imorgon då? =)

2009-08-06 @ 23:16:05
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0