♥ UPPDATERING FRÅN LILLA MIG :)

Har precis kollat på Top Model, älskar det programmet.
Synd bara att det är en massa repriser som visas hela tiden,
Jag vill se en ny säsong av det programmet ju.

Först ringde mamma bara för att prata när hon slutat jobba,
vi kom fram till att vi ska käka köttfärssås och spagetti ikväll.
Jag skulle egentligen gått ner i källaren för att hämta upp
köttfärsen från frysen men har ju "så ont om tid" så jag hann
inte riktigt med vad jag skulle. (skratt)

Sen ringde Sara, det var länge sedan vi pratade. (skratt)
Egentligen inte, jag körde från henne för två dagar sedan
klockan nio ikväll, det var också då sista gången jag rökte.
Alltså snart två hela dygn sedan.

Mellan åt är det sjukt jobbigt och mellan åt känner jag ingenting.
Det känns ganska skönt, jag tuggar tuggummi som satan istället.
Käkar gois och mat också, typiskt att man ska byta ut det mot annat
men det är nog nästan ett måste för att komma ifrån det hela.

Iallfall, nog om det. Sara ville jag skulle komma till henne ikväll om
inte hon och Robin skulle vara ensamma. Vi får se hur det blir iallfall.
Ska höra av mig till henne sen iallfall, det var vad vi bestämde.
Imorgon ska vi till Perstorp, det är tydligen karneval eller festival.

Ska fixa lite money så att jag också kan följa med annars kan jag lika
bra göra något annat om jag inte har dricka,
orka vara på ett ställe
där alla dricker om man inte själv gör det. Alla blir så jobbiga då.

Pusssss ♥

Kommentarer
Postat av: lona

de är tråkigt då :P

2009-08-20 @ 17:43:30
URL: http://lonatrogen.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Tack :)

fast jag är så himla sugen på att bli brunett igen.

2009-08-20 @ 17:46:14
URL: http://sofija.blogg.se/
Postat av: T O V E

bara varit i skolan;)

2009-08-20 @ 18:47:28
URL: http://toovesohlman.blogg.se/
Postat av: Sofia Werlin

Det stämmer bra, mattias är min kusin :)

2009-08-20 @ 19:11:56
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0