99-SAKER-OM-MIG



ALLMÄNT
1. Fullständigt namn? Emma Sophie Olsson
2. Exakt ålder? 19 år, 2 månader och 22 dagar
3. Vart bor du? Jag skriver aldrig ut min fullständiga adress men kan säga att jag
     bor ca. 4 mil från Helsingborg
4. Bor tillsammans med? Mamma, pappa och bror
5. Husdjur? två hundar
6. Färg på ditt hus? rött med vita husknutar7. När är du född? 31 Oktober 1989
8. Klass? Studenten 2009
9. Vilket år tar du studenten? 2009
10. Något jobb? nej inte än
11. När ska du sova ikväll? ska först käka, spela lite sims och sen sova
13. Duschat idag? Nej, men snart , känner mig äcklig.
14. Kramat någon idag? Sara kramade mig
15. Pussat någon idag? nej
16. Vad har du ätit Idag? två mackor
17. Dagens klädsel? mys-kläder
18. Dagens smink? Inget.
19. Dagens sötnos? min lilla vovve
20. Dagens roligaste? har inte hänt något så riktigt roligt idag faktiskt
21. Har du många vänner? jag har få vänner och många kompisar
22. Hur många har du kysst? jag håller inte räkningen på sånt
23. Vem kramade du senast? vet inte
24. Vem pussade du senast? det var ett tag sedan jag pussade någon
25. Hur många har varit otrogna med dig? en, vilket jag inte visste förrän efteråt
       så det tar inte jag åt mig av
28. Vem pratade du med i telefon senast? Linda
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det : Sara
30. Favoritfilm? jag har jätte många favorit-filmer, den senaste jag såg som jag tyckte
       var riktigt bra och rolig var Bröllops Duellen, den är värd att se
32. Låt? jag vet inte, en jag gillar är Brandy - Right here, tror inte den är så ny men
       hörde den för ett tag sedan och tyckte den var bra.
33. Mat? pizza
34. Dryck? Mjölk är något jag inte kan vara utan
37. Stad? Vet inte riktigt faktiskt
38. Land? Kreta är inget land men det är iallfall min favorit. En gång Kreta, alltid Kreta.
39. Ämne i skolan? jag tyckte att bokföring var kul
40. År? vet faktiskt inte riktigt, ibland tänker jag att jag skulle vilja leva om mitt liv,
       och fått saker ogjorda, tror att jag skulle tänka på ett annat sätt då, ett bättre sätt.
       Även om jag inte ångrar något så, så att jag inte kan leva med det så hade det ändå
       gjort saker enklare på något vis.


SENASTE
41. Personen du tänkte på? ingen speciell faktiskt
42. Personen du kysste? det var som jag skrev ett tag sedan så jag kommer inte direkt ihåg
43. Gången du spydde? för ett par helger sedan
44. Gången du grät? det vet jag faktiskt inte, jag grät nog till en film tror jag
45. Pizzan du åt? det var för ett par helger sedan med mamma och pappa, Vezuvio.
       Jag är så jävla kräsen så det är den enda pizza jag äter, när jag ser alla andra sitta med
       te.x. kebab-rulle är min första tanke att det där skulle jag så gärna vilja kunna äta men sen
       slår tanken mig att sallad är inte min grej och inte resten av innehållet heller faktiskt. Tråkigt
       men sant, tyvär.
46. Gången du var i göteborg?  förra året när jag var på Liseberg, ska antagligen dit i sommar igen.
48. Gången du var full? För några helger sedan
49. Gången du var hög? Skulle aldrig få för mig att ens testa något sådant !!!!
50. Personen som såg dig gråta? tror inte det var någon, jag kollade på film själv då och började gråta
       eftersom det var så sorgligt.


ANTINGEN ELLER
51. Svart eller vitt? Kan inte välja faktiskt, både och.
52. Hund eller katt? Hund så klar, en hund blir som en kompis, någon du alltid har med dig medans
       en katt inte alls är social på det viset, så givetvis hund.
53. Ut och festa eller hemma och mysa? det kan vara skönt att vara hemma samtidigt som det är svin
       kul med en riktigt stor fest.
54. Tv-spel eller datorspel? Data. The Sims you know :)
55. Singel eller upptagen? Singel för tillfället men det hade inte varit fel att hitta en fin kille heller ;)
57. Lunarstorm, helgon eller playahead? Inget utav det, trött på lunarstorm och bilddagboken ,
       nu är det bloggen som gäller eftersom jag älskar att skriva.
58. Vem hade du senast sex med? Det tycker jag inte att man skriver ut här så det håller jag för mig själv.
       Det är inte många som vet vem det är ändå.
59. Big brother eller paradise hotel? Jag älskar båda programmen :)
60. Svart hår eller blont? Både och är snyggt
61. Bruna ögon eller blåa? Bruna
62. Choklad eller lakrits? Choklad.
63. Göteborg eller stockholm? Har bara varit i Göteborg så jag vet inget om Stockholm men skulle
       gärna åka till Stockholöm någon gång
64. Högerhänt eller vänsterhänt? Högerhänt.
65. Coca cola eller fanta? Dricker inte läsk mer än när jag blandar grogg och då är det givetvis
       fanta för cola går inte att blanda med.
66. Pizza eller kebab? pizza
67. Randigt eller prickigt? det spelar inte någon roll alls för min del
68. Älska eller älskas? givetvis både och
69. Leva eller dö? Leva.


ANTAL
70. Personer du älskar? min familj givetvis och mina vänner
71. Personer du hatar? jag hatar inte en enda person
72. Personer som sagt jag älskar dig? det finns en del
73. Personer du hånglat med? det håller jag inte koll på
74. Glassar du ätit på en dag? ingen aning faktiskt
75. Piercingar har du? i läppen och tungan
76. Gånger du haft minnesluckor? Det har hänt många gånger och det är inget jag vill ha,
       Känns som att man tappar kontrollen och att man inte kommer ihåg något, det är hemskt
       att inte veta vad man sagt eller gjort.
78. Personer du saknar just nu? jag saknar inte någon
79. Gånger ditt hjärta brustit? inte brustit men det finns saker man blivit ledsen över.
80. Vad ska du göra i morgon? åka till Halmstad och sen Båstad
81. Ska du träffa imorgon? vet jag inte
82. Sjöng du senast för? när jag körde hem, tror inte någon hörde mig
83. Hade du senast en msnkonversation med? Bullen och Linda/Sandra
84. Spelade du tv-spel med senast? Emma och Nadja, haha det var kul.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? en romantisk resa vill jag inte åka på men en resa
       med min vänner hade inte varit fel
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? inte någon
87. Förtjänar att dö? ingen förtjänar att dö.
89. Vill du sova brevid inatt? ingen
90. Gör dig glad? humor :)
91. Gör dig ledsen? elakheter
92. Vad vill du helst göra nu? duscha
93. Önskar du att du slapp göra? klippa gräset till pappa
94. Vill du ha nu? mat, ska ut och laga makaroner och värma köttfärssås
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? pengar, smink, parfym m.m. sånt kul!
96. Längtar du till? jag får ett jobb där jag kan tjäna pengar
97. Tycker du om dina betyg? dem kunde varit bättre om jag bara skärpt mig.
98. Ångrar du i ditt liv? det finns ju saker men dem kan jag leva med.
99. Är det bästa som har hänt dig? jag vet faktiskt inte, det finns mycket som jag tycker är bra som hänt.


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack för tipset gumman:)

2009-07-15 @ 17:54:33
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0