♥ DAGENS-LISTA




DAGENS VILL HA: Någon att prata med just nu, lonely här hemma hos Linda,
                                  jag fattar inte hur man startar tv:n heller, sån high-tech här ju
DAGENS KLÄDSEL: Än så länge, jogging-byxor och ett sletet linne
DAGENS FRISYR: nersläppt
DAGENS LÅT: har inte lyssnat på musik idag faktiskt
DAGENS PLANER: min enda plan är att jag ska ha en topen kväll med mina vänner
DAGENS SAKNAD: Linda, det är tomt i hennes hus, ensamt att vara här själv
DAGENS DUMMASTE: Lindas katt är konstig, han går omkring och låter skumt tycker jag
DAGENS MISSLYCKANDE: Har inte blivit något misslyckande ännu och jag hoppas inte på
                                                   att det kommer bli något heller                                            
DAGENS DROG: Cigaretterna
DAGENS KÖP: Har inte varit iväg och köpt något än, men ciderna blir nog det första köpet tror jag
DAGENS GODIS: har inte käkat godis, gör jag nästan aldrig
DAGENS HUMÖR: på topp, lite sömnig bara
DAGENS CITAT: har inte pratat med någon idag P
DAGENS ROLIGASTE: Det måste vara Linda när hon sover, ligger och skrattar i sömnen, har jag
                                          aldrig hört någon göra innan :P

Kommentarer
Postat av: V I L J A - Släpp aldrig dina drömmar ♡

Äntligen Fredag! Tittar in för att önska dig en skön helg :)

2009-07-24 @ 15:22:11
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0