♥ BESLUTS-ÅNGEST

Jag vet inte vad jag ska göra? Ta av löshåret eller behålla det på?
Duschade precis,gud vad skönt det var, men direkt jag kom ut ur
duschen kom värmen som ett slag i ryggen och jag var lika äckligt
varm igen, inte ens kul att göra vid sig i den här värmen alltså.

Skit jobbigt att platta håret, det blir så extremt varmt och jag blir irriterad.
haha.. mamma kom precis hem, hon ska göra pannkakor till mig :)
det gillas och jag tycker det är super smarrigt.
Ska sen köra hem till Sara, hon ville vi skulle träffas och att jag skulle
sova hos dom ikväll. Hoppas på fint väder imorgon så vi kan sola.

Jag tror faktiskt jag ska sätta igång att ta av mitt löshår, både mitt eget hår
och hårbottnen måste få vila från allt super-lim, det är inte speciellt nyttiigt
för håret och sliter nog ganska bra också.
Saken är den att varje gång jag tagit av håret så ångrar jag mig eftersom
jag inte kan komma på något jag kan göra med mitt eget, det är ganska kort,
riktigt tunnt och tråkigt, men att låta det vila från allt skit jag har hållt på med
är nog inte fel, slänga massa hå-inpackningar och sånt så det blir fint igen.
Sen blir det att köpa nytt hår och sli riktigt snygg.


Ska försöka ta lite bilder nu när jag är iväg också, 
uppdaterar imorgon :)
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0