♥ UPPDATERING

Nu är det Trosdag och det är fortfarande lika varmt, tropisk-värme.
Man ska inte klaga men det är faktiskt ganska jobbigt,
inte kul att sminka sig är det, känns som det klibbar och som det förstörs.

Nu till en välgit rolig uppdatering av gårdagens kväll,
Mamma körde mig gick först in och handlade läsk och cigaretter sedan vidare 
till Sara och Robin, där var även Linda och Linda.
Gick ut i baracken och började hälla upp dricka, super duper gott.
Det gamla vanliga folket kom och även lite nytt folk.
Jag, Linda och Linda gick in vid halv fem tiden, otroligt att vi var vakna så länge 
faktiskt, men tiden bara sprang iväg.
Vaknade vid tio tror jag idag, fy fan vad jag mådde dåligt, tog en cigg sen la jag mig 
på golvet, enda stället som var någorlunda svalt, haha...
Sen gick vi ut för att grilla, först när Sara och Linda hade gjort rent grillen från kol
som var dyng-sur från allt regn kom dom på att vi inte hade grill-kol så
det var bara att gå in och steka flinta-steken.
Jag käkade potatis-gratäng, fyfan vad gott det var.
Sen när vi körde in till byn nu senare ikväll köpte jag en pizza och krängde med vitlökssås.
Så jävla gott, alltid efter att jag har festat är det ett måste att käka sånt flott-gott mat.

Vi hyrde även två filmer, Walander, den var skit bra, konstigt slut bara.
Den andra kommer jag inte ihåg vad den hette, men den verkade bra, såg inte hela
eftersom mamma hämtade mig för en timme sedan.

Hoppas på sol-väder imorgon, så jag kan sitta i en sol-stol och läsa, det är alltid skönt.
Ska ner och röka nu, hämta en knäcke.macka också, sen skriver jag om mer roligt.
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0