♥ TANKAR

Nu lägger jag upp ett inlägg om mina tankar kring saker
som jag har fått veta under dagen.
Efter att ha lämnat hemmet ett par timmar blir man uppdaterad
om det senaste som sagts och gjorts, roliga saker.

Hade pratat med Linda om att vi skulle träffas imorgon hemma
hos henne men fick veta idag att hon hade bestämt annat och
då gjorde jag också de, jag är inte sämre.
Tycker egentligen inte sånt är okej eftersom det är jävligt taskigt
att göra så men jag orkar verkligen inte tjafsa om sånt nuföriden.
Små saker och bagateller är inget som jag ser som viktigt,
bara alla förstår att så man behandlar folk blir man själv behandlad.
Det är något som jag tycker är extremt viktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0