♥ GOD KVÄLL

Hoppas att alla har en fin kväll.
Här är vädret skit men vad gör det, än så länge iallfall.
Jag ska ju som sagt jobba inatt, dela ut tidningar, det är pengarna som lockar
och inget annat, sällskapet är också absolut roligt. (skratt)

Gjorde vid mig och körde sedan in till byn.
Skulle egentligen följt med mamma och pappa ut och käka men ändrade mig
ganska snabbt och bestämde mig istället för att käka från macken i Ljungbyhed.
Åt en hamburgare och pommes, givetvis bearnaise sås till och det var super gott.

Linda skickade till mig innan att dom skulle festa ikväll och ville jag skulle komma
dit men jag tror faktiskt inte att jag orkar, ska försöka sova lite nu eftersom att jag
är skit trött och natten kommer bli lång.
Sandra, Linda, Gunilla och Rebecka skulle in till HBG-festivalen men det tackade jag
också nej till, hade aldrig orkat.

pusssss


Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten

jaa jag tyckte dessa skor va as balla, haha! =)



hoppas att du har haft det gött i dag? kramar o puss

2009-07-25 @ 22:19:20
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0