♥ GODMORGON

He på er alla!
Hoppas ni sovit gott, det har jag gjort.
Satt uppe till tolv ungefär sen gick jag upp och satte igången film,
Linda låg och sov som en stock, haha hon är roig när hon sover.
Skrattar ochstönar i sömnen, har nog adrig hört någon sånt förr :P

Har iallfall satt i diskmainen och gett katterna mat och nu sitter jag här
mtidsaigt som jag äter frukost.
Har några bilder från går-dagen när jag var hemma, dom kommer sist i inlägget.


Färgade ju mitt hår tillbaka till den hår-färg jag altid har, svart.
Nu ska jag locka det, sen platta till det och sen kolla hur det ser ut med mitt löshår till.
Jag lockar det först för att få volym i det när jag sedan plattar till det.
Så ligger det inte platt liksom, det är något jag inte trivs med.
Jag hade en molym-master innan men gav den till en kompis eftersom jag inte
tyckte att den var bra, men det är helt från person till person, vet många som tycker
den är skit bra.

Min söta vovve :)





Hon ville inte följa med in




pusssss

Kommentarer
Postat av: Mejjah(:

Hej,jättefin vovve<33Vad är det för ras??Själv har jag en schäfer<33=))



Puzz

2009-07-24 @ 18:48:52
URL: http://moggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0