♥ GODMORGON

Vaknade för en liten stund sedan, har precis käkat och kollat lite på made.
Gårdagen var otroligt roligt, vi började förfesta hemma hos Linda och tog
sedan bussen ner till Röstånga och gick upp till marknaden.
Där var inte speciellt mycket folk eftersom vädret var som det var men det
var roligt ändå.

Åkte Virvelvinden med Natta och Linda. Sara, Kjell och Therese åkte i en och
Robin, Martin och Martin i en annan. Fy fan säger jag, aldrig mer i hela mitt liv
ska jag åka den, där stod en kille och satte fart på vår hela hela tiden.
Jag satt inte fast heller och trycktes upp mot ryggen, det var riktigt obehagligt.

Vet inte vad klockan var när vi åkte på efterfest hemma hos Sara och Robin,
Det kom en hel hög med folk så det var roligt.
Åkte hem runt halv två, kände att det var dags då och jag tyckte inte att det
var så kul längre, men det är ju alltid från person till person.

Tog några bilder igår, hade laddat min digital kamera men glömde den givetvis
så här kommer bilder från min mobil, inte speciellt bra bilder men minnen änmdå.













Vet inte men Martin och Johan höll på med något kul som jag fotade :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0