♥ GODMORGON-MINA-VÄNNER

Jag vaknade för en liten stund sedan nu, är riktigt sleden idag faktiskt.
Hade jätte kul igår, jag och Martin pratade om att Eddie liknade en äldre
advokat när han satt och gjorde på ett visst sätt (skratt)
Pratade även med Martin om att när Kjelle gjorde en viss min liknade hon
timon i lejonkungen, en surogat tror jag det heter (skratt)
Nej, men kvällen var bra och alla var trevliga tills Robin blev sur och inte visste
varför han var det, och tills vissa personer började bli allmänt konstiga.

Jag gick in och satte mig vid datorn när klockan var två tror jag, käkade även
min pizza som jag ställt i kylen, med vitlökssås. Det var riktigt gott.
När sen Sara kom in var hon full, hon är ganska rolig då faktisk men jobbig.

Hon satt och skulle välja en film som hon skulle kolla på och jag låg för att
försöka sova, hon pratade skit högt och till slut sa jag till henne:
"Sara, jag gillar inte dig när jag är trött och du är full!"
Som svar fick jag då:
"Är du trött nu? ja. och jag jag är full, fan då gillar du ju inte mig nu" (skratt)

Slutsatsen jag drar utav kvällen är alltså att den var en mycket trevlig kväll
tillsammans med några av dem närmaste vännerna, även några jag inte
känner och några jag brukar festa tillsammans med, väldigt trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0