♥ GODNATT

Klockan är ganska mycket nu, ska gå och ta en macka och sedan
kolla BigBrother, ska ju upp tidigt som fan imorgon så jag får lägga
mig i någorlunda tid idag, även om det inte kommer bli så.
Linda ringde innan, dom festar ikväll. Sugen blir man när man hör
det men även om jag velat hade jag inte haft råd, de sista jag har kvar
måste räcka till det viktigaste just nu, cigaretter då ju.
Mamma har lovat att hjälpa mig när jag ska sluta röka, skit bra.
Ska bara ställa mig in på det nu och så tills det är dags.
Måste ha körkortet och det betalar farmor om jag slutar så det är
verkligen motivation nog att sluta.

Uppdaterar imorgon när jag kommit hem, puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: laila

Vad tycker du är snyggast tjocka människor eller smala? :P

2009-07-16 @ 00:07:40
URL: http://blog.lailaaziz.com
Postat av: sandra

Vil du va med i veckans blogg hos mig ? Skriv din epostadress och en kommentar hos mig i min blogg :) Så lottar jag ut 10 stycken om en timme

2009-07-16 @ 12:36:32
URL: http://sandranaoom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0