♥ HARD-WORK

Klockan är just nu23:13 och jag sitter och funderar över om jag
ska köra nu eller om jag ska vänta ett tag, ska in till Ljungbyhed
liksom och det känns läskigt att bara köra hemifrån helt själv
nu när det är så mörkt och allt, jag är rädd för mörker och gillar
inte alls tanken på att mopeden stannar mitt ute i ingenstans 
med mig helt själv, men det ska nog gå bra, hoppas jag iallfall.

Ska jobba med Sara inatt, dela ut tidningar och sånt,
kanske i ett drömjobb men man får ta vad man får och med min 
och hennes sjuka humor lär det nog bli ganska roligt kan jag tro.

Blekte mitt hår innan, jag vet faktiskt inte vad jag ska göra?
Ska jag fortsätta eller bara skita i det och lägga i den snygga röda
färgen jag hade innan, jag har besluts-ångest och vet inte alls vad 
jag ska göra. Mitt hår kommer aldrig bli helt blondt igen utan en frisörs 
hjälp det har jag iallfall kommit fram till nu men sen är saken den också
att om jag nu bara skiter i att färga håret, låter utväxten komma och låter
solen bleka det till mig och sedan går till en frisör när det finns pengar
till det så kanske jag äntligen får den färg jag vill ha, får tänka över det här.

:) ♥

Kommentarer
Postat av: TESS

Jag hade ju svart hår när jag började bleka mitt :P 1,5 månad, sen hade jag vitt igen och inte fan har ngn frisör lagt ett finger på mitt huvud, hihi. Jag vet svinbra produkter, snygging! PUSS! p.s - tack för igår <3

2009-07-05 @ 01:43:46
URL: http://heeeyhoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0