♥ HEJ-PÅ-ER-ALLA

Den här dagen har varit bra måste jag säga :)
Hoppas det har varit det för er också :)
Mamma väckte mig vid ett, hade egentligen ställt klockan på
elva men snooza typ två och en halv timme så jag måste varit
riktigt trött.
Idag har jag hjälpt pappa, jag har klippt gräset, nu är äntligen hela
gräsmattan klar. Även om det är en åk-gräsklippare så är det faktiskt
jävligt drygt att åka på den i sådär två timmar. haha...
Ska snart in i duschen och sen göra vid mig innan jag ska köra till
Riseberga där Sara, Linda och Nadja befinner sig, hemma hos Sara
då alltså. Sen blir det party ikväll, är ju som ni kanske vet ledig från
jobb denna helgen. Även nästa Fredag eftersom Sara sa att det var
okej, fast jag ska jobba på Lördagden och det behöver jag, money, money.



pussss på alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0