♥ I-LOVE-MY-LIFE

Jag kan inte säga godmorgon eller godkväll så det får bli godnatt !
Är hos Sara och Robin nu, har precis kommit in efter ännu en kväll
med fest och grejer, jag älskar mitt liv just nu men känner ändå att
festande får ha sitt slut ikväll. Jag måste konsentrera mig på annat nu.
Imorgon ska jag köra hem när jag har vaknat.
Inte alls för att jag inte gillar att vara här utan för att jag älskar att vara hemma.
Jag trivs så jävla bra med mig själv just nu och det är något som jag inte
kännt på länge vilket gör mig väldigt glad. Känslan är underbar och mitt
självförtroende har växt enormt vilket är väldigt positivt.

Att vissa vänner gör som dom vill och säger som dom vill bryr jag mig inte
om just nu, inte för att låta egoistisk men jag måste bara bry mig om mig själv nu
och få mitt liv i rätt spår.
Även om jag inte accepterar vad som så orkar jag inte bry mig om små saker för
tillfället, det finns en gräns och då säger jag till. Det känns jävligt bra.
Jag har kommit fram till det att folk alltid bara tänker på sig själv vilket jag aldrig gör.
Jag ställer alltid upp på att göra som andra vill eftersom jag tror att jag ska få tillbaka
det jag gett men det händer aldrig så nu är det slut med allt.

Imorgon när jag kommer hem ska jag sätta mig framför datorn, lägga upp alla bilder
från igår-natt och dagens kväll, skriva in mig på arbetsförmedlingen och sedan
fixa lite annat. Blir det dåligt väder så ska jag och mamma städa mitt rum också.
Ska bli skönt som fan, ni ska få se bilder sen :)
Så kanske alla förstår hur litet rum jag faktisk har, som jag skrivit tidigare så tror jag
inte det är större än (vi säger skåne-trafikens busskurer, för att få ett ganska bra exempel)
jag tror inte merän tre. Iallfall ni ska få se före och efter bilder :)

Sovgott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0