♥ I`M-SCARED

Just nu känner jag verkligen hur ångesten bara stiger,
jag vill verkligen inte köra själv, det kan uppfattas och låta
jävligt, kanske till och med mesigt men det skiter jag faktiskt i.
Jag är så jävla rädd för mörker att jag för tillfället bara önskar
att jag hade åkt in till byn tidigare, jag hade ju så mycket att göra
så jag tänkte inte så långt som jag borde. haha ..
Får inte tag på Sara heller så jag vet inte ens hur det blir?
Skrev till henne ett par sms och sen till slut så skrev jag det att
om hon inte svarar nu så orkar jag faktiskt inte vänta,
jag kör ju inte om jag inte vet att hon öppnar liksom, även om jag
vet att hon är hemma, kanske sover eller så, så det vågar jag inte.
haha.. det kanske slutar med att jag står där helt själv, förvirrad. 
Så vi får väl se om det blir en cykel-tur inatt eller inte, jag ger det 
en stund till. Annars kommer det fler tillfälle och nu har jag ju lärt mig :P
Är tiktigt trött också, egentligen. Festade ju som sagt hos Sara och Robin
igår, började inne hos dom men sedan flyttade helt plötsligt festen in till
grannarna så det var bara att fortsätta där.
Roligt med nytt folk, men trevligare med dem man känner sig trygg med,
jag är sån som person att det tar lång tid för mig att våga öppna mig helt
och så, pga. vissa saker som hänt för längesedan så därför trivs jag bra
med dom som redan känner mig, annars är det en hel jävla process att 
gå igenom innan någon kom innanför mina murar.

Hittade en gammal bild på mig och Sara, den är åtminstånde två år gammal.
Lite så ful / söt bild tycker jag, det som gör att den måste vara med här.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0