♥ KVÄLLENS-PLANER

Ska snart köra till Sara och Linda, ska träffa dom en stund.
Fårpengar av pappa till bensin så fort han är klar.
Ska antagligen försöka kopiera mitt slut-betyg ikväll också,
så jag kan sätta ihop nya cv också. Måste ta tag i allt nu.
Känns som att jag behöva fiska efter med motivation just nu.
Ska iallfall skriva in mig på arbetsförmedlingen nu, antagligen
blir det också ikväll och sen gå in och kolla lite saker.
Har en del planer, ska till Eslöv, Lund och Ängelholm denna veckan
hade jag tänkt. Helsingborg har jag inte bestämt mig för än.
Så jag får se hur det bli med den saken, ska göra vid mig nu och sen
sticke jag till dem en stund.

Uppdaterar sen, pusss.

Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack sötis! :)

2009-07-14 @ 18:22:16
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Sara

Satsa på Malmö ;)

2009-07-14 @ 19:43:36
URL: http://faitaccomplit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0