♥ LATE-NIGHT-OUT

Här kommer uppdatering om hur min natt och morgon har varit.
Som jag skrev igår är jag skit rädd för mörker så att gå ut själv 
och ta mopeden och sedan köra till Ljungbyhed var inte något
jag såg framemot, Sara skickade till mig när klockan var tio i två,
vilken tur att jag inte hade gett upp då och somnat, tog på mig varma 
kläder, gick ut och startade mopeden.
Det värsta var att när jag satt på mig hjälmen satte jag mig på mopeden 
för att svara på ett sms såg jag en skugga bakom mig i backspegeln,
jag kan lova att jag blev rädd, vände mig om och givetvis var där ingen
där, bara jag som inbillar mig antagligen.
Körde sedan och var hemma hos henne vid 02:20.
Vi cyklade sedan upp till macken där vi väntade tills klockan var ca 03:00,
när vi lastat upp alla tidningar bar det iväg.
Jag hade riktigt roligt och det första Sara gjorde när vi börjat cykla var att köra 
rakt in i ett staket, hahaha.. 
Vi var klara vid 06:40 då vi cyklade ner och satte cyklarna hos henne och sedan 
vidare upp till fiket för att käka frukost.
Jag käkade två bullar och drack en kalvin choklad-mjölk, riktigt god frukost.
Vi satt på fiket till klockan var halv nio sen tog jag mopeden och körde till
macken i Röstånga där jag köpte cigg och sedan vidare hem.
Har nog aldrig haft så lätt för att somna när det är ljust ute som jag hade 
vid halv tio imorse, sov till halv fyra då mamma väckte mig och sa att om jag
ska ligga och sova bort hela dagen kommer jag aldrig somna ikväll, sant.
Nu är jag ganska pigg igen faktiskt, funderar på vad jag ska käka idag.
Nästa helg bär det av igen då jag ska vara med henne både fredag-natt och
lördag-natt, att vi hade roligt är huvudsaken iallfall, att det är jobbigt får man ta.
pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0