♥ LUGN-DAG

Sådär jag, nu är jag hemma igen.
Sara, Robin, Linda och Marcus kom och hämtade mig innan.
Vi körde ner till ICA och handlade hem köttfärs och lök eftersom
Sara skulle laga middag, gud vad gott det var alltså.
Sen gick vi in och la oss i soffan för att kolla film och jag valde



Den filmen är gammal men så jävla bra, kollade på den samtidigt
Linda och Sara låg och spelade på sina telefoner, haha..

Åkte hem till Lindas mamma och pappa vid sex tiden, dom skulle
käka lite och så sen gick jag till bussen som skulle gå kvart i sju
men missade den så mamma fick komma och hämta mig,
kan ju tala om att hon inte blev glad när jag ringde :P

Ikväll hade jag tänkt ta det lugnt, har jätte ont i huvudet så det är
nog dags för mig att dricka lite vatten och skölja ner en panodil.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0