♥ MAT

Har färgat mammas hår idag, eller rättare sagt tonat det med en mörk
nyans eftersom hennes hår hade blivit ljus-brunt nu av solen.
Det blev skit bra och både hon och jag är super nöjda, hon passar mycket
bättre i mörk hår-färg så här på sommaren.

Har precis käkat lite, gjorde lite makaroner i brist på ork att göra potatis,
till makaronerna hade jag två biffar och brunsås, det går att äta även om 
potatis är något jag föredrar i detta fallet.

  

Ringde även till pappa innan eftersom jag å gärna ville veta när datorn kommer,
har vi tur kommer den idag annars imorgon, jag hoppas på idag. 
Slippa låna Daniels hela tiden, så irriterande om man verkligen får en kick och 
kommer på hur mycket som helst att skriva om så sitter han där och jag får vänta
i flera timmar innan jag över huvudtaget kommer till datorn och då är all motivation
och energi som bort blåst, så nu håller jag tummarna och hoppas.

Linda ringde mig för någon timme sedan, Sara bjöd dit mig på middag, dom skulle
grilla kött och käka potatis gratäng, jag är inte svår så får jag pengar till bensin så ska
jag köra hem till dem och käka och umgås lite, hade varit roligt.
Jag hade absolut inga förhoppningar vad gäller köpt- potatisgratäng men det var hur
gott som helst, även om hemma lagad är tusen gånger bättre så var den till och med
godare än den som var beställd till min student.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0