♥ NATT-BLOGGAR-AS-USUAL

Mitt liv är inte speciellt händelserikt just nu om jag får säga vad jag tycker.
Har inte gjort något vettigt idag alls, känns tråkigt. Men det kan vara skönt
att bara ta det lugnt och vara för sig själv också.
Skulle ju egentligen följt med mamma och pappa men sket i det och åkte
in till Ljungbyhed och käkade där istället, mycket godare enligt min smak (skratt)

Blev dock väldigt illamående och körde hem, kan inte jobba inatt.
Tycka vad man vill men då vilar jag hellre upp mig för att kunna bli bättre.
Klart att jag får dåligt samvete eftersom jag inte velat cykla omkring mitt i natten
helt själv men nu är det som det är och det går inte att göra något åt det.
Mamma gav mig en tablett och nu känns det lite bättre iallfall.

Hoppas att alla haft en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0