♥ NATT-BLOGGAR

Hej på er.
Hoppas att alla haft en riktigt trevlig kväll! Det har även jag haft.
Hela min dag har varit suverän fast att jag fick ett litet utbrott innan
jag körde hemifrån, jag är inte långsint så det höll i sig en havtimme
ungefär sen var det över.

Fick iallfall mina efterlängtade pengar av pappa innan jag skulle sticka,
kändes riktigt bra efter så många dagars slit !


Käkade middag med mamma och pappa innan jag körde hemifrån,

mamma hade lagat en god ost/skink paj, riktigt gott var det faktiskt.
Jag som är så kräsen av mig blev nästan förvånad över att jag gillade det.
För dom som inte vet har jag varken käkat rukt eller grönsaker sedan jag
var två år gammal vilket är ganska konstigt,
men mamma hon säger det att
eftersom jag var så bestämd som liten kunde hon inte på något sätt lura i mig
det utan att jag sa: Nej mamma. Sånt ska jag äta när jag blir stor.
Men det har inte hänt än så jag undrar nära jag tänkt bli det :P haha..
Ingen skada skedd av det, jag mår hur bra som helst ändå :)

Efter att vi käkat fick jag iallafall mina pengar och sen körde jag ner til macken
för att handla cigaretter och hårfärg,
hann precis innan dom stängde.
Så nu har jag min vanliga orginella svarta hårfärg tilbaka.
Har precis insett att efter att ha varit svarthårig med hjälp av hårfärg, lager på lager,
går det inte att få tillbaka min egna blonda färg utan proffensionell hjälp så det får
vänta tils jag skaffat mig ett jobb.

Är hemma hos Linda nu, hon ligger och sover eftersom hon ska upp och jobba imorgon.
Hon ska med andra ord upp 7:20 och då ska jag sova som en stock var det tänkt.
Ska se Paradise Hotel halv ett så tils dess måste jag vara vaken.
För dom som inte vet går det 00:25 på tv 6, riktigt bra är det.


pussssss

Kommentarer
Postat av: Madde

Åh tack så jättemycket! Desamma :) kramkram

2009-07-23 @ 23:34:21
URL: http://madeleinepetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0