♥ OLD-TIMES-I-MISS

Jag skojar inte när jag säger att det är bastu på rummet nu,
orkar knappt vara inne, det är inte bättre ute iheller.
Ändrade planer inför resten av dagen, ska till Sara ikväll,
hoppas det blir fint väder imorgon så man kan sola och bättra
på brännan, solen uppskattas "nästan" (haha) alltid.

Tänkte lägga upp lite bilder, från långt tillbaka.

Jag till höger och min lilla Ikki-Twin till vänster.
Detta fotot är nog två år gammalt, som man har förändrats. 


Jag och min lilla Ikki-Twin från vänster till höger,
detta fotot är taget på min 18-års dag så det är lite mer än ett år sedan.
Hade riktigt snygg hårfärg på den tiden faktiskt, inte för att man ser så
mycket av den.


På detta fotot befinner jag mid på Kreta, är riktigt brun 
under denna tiden, syns inte så mycket på denna bilden.
I Augusti förra året, en gång Kreta alltid Kreta, jag ska dit
igen det vill jad lova.


Detta fotot är taget för ett halv-år sedan kanske,
När jag ser på detta och ovanstående kan jag inte förstå hur 
jävla fin hud jag hade på den tiden, jag vill bara ha den tillbaka.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt snygg du är ;)

2009-07-04 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0