♥ PLANER-INFÖR-KVÄLLEN

Nu har jag fixat håret, super snyggt. Jag trodde det skulle se lika konstigt ut idag
som sist jag satte fast löshåret på det här viset men icke, det blev skit bra.
Har ialfall kommit fram till att jag inte ska sätta fast löshåret med superlim fler
gånger eftersom det sliter som fan på håret.
Närsta gång är det min kära vän Therese som ska sätta fast det till mig med
en rekomenderad metod, kommer inte ihåg vad det heter nu men ändån.

Väntar på att Linda ska komma hem nu, men hon kommer dock inte förrän kvart
i fyra ungefär, då ska hon lägga sig och vila en stund eftersom hon varit uppe sedan
halv sju typ, jag vaknade inte men jag antar det iallfall.

Eftersom det blir party ikväll så ska jag dricka cider, den här sorten är svin god.
Någon som testat den kanske?




Hade nog behövt köpa ett paket cigaretter också, annars kommer det bli som alltid när
jag festar. Cigaretterna är slut på natten och dagen efter har jag inga. hmm... får se hur
jag gör ikväll.

Vi ska ju som sagt till Röstånga Marknad, många som dissar fast jag hissar.
Jag säger som så, hellre åka till ett tälle där man känner folket, där man kan
ha roligt än att åka till ett ställe där man visserligen kan träffa på någon man
känner och så, men det är inte alls samma. Sen kan jag säga att dom få pengar
jag har hade varit borta på en kväll inne i Helsingborg så jag tror jag dissar festivalen
faktiskt.
Det är många som ska till Röstånga, till samma ställe liksom.
Dem man umgås med och dom man festar bäst med så jag gillar läget iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0