♥ PLANER

Nu är sommaren snart slut känns det som, det värsta är att jag
inte har något sommarlov längre, nu är jag arbetslös eller som jag
gillar att kalla det, ARBETSSÖKANDE, gillar inte ordet arbetslös !

24-26 juli RÖSTÅNGA MARKNAD wiho ! Det kan man inte missa bara,
även om förra året inte var någon succe så hoppas jag på det bättre
i år då alla ska med.
Samtidigt är det HBG-FESTIVALEN , har faktiskt bara varit där en gång
och den gången , visst jag hade ju visserligen roligt men inte så roligt att
jag åker dit för att bränna upp alla pengar jag har liksom.
Nej den 25:e ska jag jobba med Sara och det ser jag framemot,
hon har fixat någon som ska täcka för mig på fredagen ,
eftersom jag ska till röstånga.

GAMMELMARKNADEN
är alltid andra helgen i Augusti, det vill säga den
14-16, brukar alltid vara den 15:e men eftersom det är en lördag och den
alltid börjar en fredag antar jag att det är den 14:e som allt drar igång i lilla
Lungbyhed.

Gud vad roligt detta kommer bli

Kommentarer
Postat av: C A R O L I N

kolla gärna in min blogg,skriverom mode skönhet tips vardag m.m.

gör många inlägg varje dag, om olika grejor! (h)

www.ccarolinengman.blogg.se

2009-07-16 @ 23:54:13
URL: http://ccarolinengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0