♥ STRESSAD

STRESSAD SOM FAN ÄR JAG JUST NU.

* Prova alla mina bh:ar för att se vilka som ska sparas respektive slängas.
* Köra ner och handla PanPizza och cigg med mamma.
   Eftersom kylen hade gått sönder inatt var mamma tvungen att slänga all
   den mat jag skulle käkat idag, så nu blir det flott istället för hemalagat.
*  Sminka mig, antingen hemma eller när jag väl har kommit iväg till Sara,
    tror det blir att göra det innan.
* Packa med varma kläder eftersom det inte är någon värme ute idag!
   Jag måste även ta med regn-kläder eftersom jag ska cykla runt halva
   Ljungbyhed från halv tre inatt, inte kul att bli dyng-sur och sen behöva sitta
   och frysa på en moped när klockan är åtta imorgon bitti.
* Sen ska jag köra till Sara, ska träffa henne och Linda.
* Måste vara hos Sara Bullen vid 02:20 inatt.

Jag känner verkligen på mig att detta kommer att bli otroligt jobbigt,
men vad ska man göra.


Ska iallfall börja tjata på mamma nu att vi ska köra annars kommer det ta
ex-antal timmar innan hon blir klar att bara köra, dem som känner min
familj vet exakt hur det är, tids-optimister hela högen :P


Kommentarer
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Va glad jag blir av att höra det :) hihi!



Följa varandra via bloglovin?

2009-07-10 @ 16:03:19
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Lowisa

Jag ska ha en designtävling i min blogg!

Vill du vara med så skriver du en kommentar!

Reglerna finns på min blogg!



Hoppas du vill vara med! Ha en bra dag! // Lowisa

2009-07-10 @ 16:46:04
URL: http://lowisan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0