♥ TILLÄGG

Måste bara tillägga en liten sak.
Jag ser mitt bloggande som något roligt, något jag gör för mig.
Som jag skrev i förra inlägget, jag älskar alla kommentarer och alla läsare.
Det har verkligen ökat sista tiden, jag menar, lilla jag med 70 unika besökare
hade jag aldrig väntat mig när jag började.
Ska jag vara helt ärlig så verkar detta vara en tävling för vissa, vissa som jag känner.
Vem skriver flest inlägg, vem har flest besökare och vem har flest kommentarer per inlägg.
Jag menar snälla, vad vinner ni?


Puss på alla underbara besökare :)

Kommentarer
Postat av: Linda - det handlar om helheten!

hej o halluu! =)

jag vet också många som du beskriver. det är därför jag skrev inlägget "det finns bloggare.."



jag har vart medlem i 3 veckor, typ. :) kramar

2009-07-30 @ 08:58:24
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Tack så mkt babe :) Allt bra?

2009-07-30 @ 11:10:18
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0