♥ TISDAG

Har precis kommit hem, tog en macka och så men cigaretterna är slut
och mamma svarar inte på sin telefon, skit också. Skulle kört inom och
handlat på vägen hem.
Eftersom min uppdatering varit så pass dålig idag och igår får jag ta om gårdagen.

Jag körde hem till Linda när klockan var kvart i fyra, vi käkade lite och sånt
sen körde vi hem till Sara en stund. Jag satte mig och prata med dom medans Linda
gick in till Markus en stund. Käkade ett kex-choklad också, jätte gott.

Vid sju tiden körde jag hem Linda igen och sen upp till byn eftersom jag lovat
Linda (inte samma Linda som jag skrev om tidigare) att kolla på film med dom
på kvällen. Vi hade även bestämt oss för att jag skulle sova där eftersom vi
skull ha ett chucky-maraton med alla fem filmerna.
Jag har aldrig sett dom tidigare, när jag var yngre kommer jag ihåg att folk snackade
om att den onda dockan Chuchy skulle vara riktigt läskig osv. men jag tyckte mest
att dom var roliga. Den första filmen var väl sådär, den var mycket läskigare än dom andra.
Den 4:e och 5:e var mer som en parodi, lite komedi över det hela tycker jag.
Satt upp till fem imorse och kollade på dom.

 



Vaknade halv två idag av att Sandra kallade på mig, hade ställt klockan på tolv men
hade enligt Linda snoozat satan tills halv två, kom upp och insåg att planerna inför
dagen inte gick att genomföra eftersom jag inte hade tillräckligt med bensin.
Hade bestämt med Sara att jag skulle komma till henne, mamma kom inte till byn med
pengar förrän klockan sex ungefär och då kände jag att det bästa jag kunde göra var att
åka hem och käka och duscha och istället flytta planerna till imorgon istället.

Hoppas att alla haft en trevlig tisdag hittils :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0