♥ TORSDAG

Mamma kom upp och väckte mig vid halv tio, trött som jag var
somnade jag om och vaknade runt halv tolv.
Idag skulle jag och mamma egentligen till Eslöv och sedan till
Nova i Lunda men det blev inget av det så det blir imorgon istället.
Ska se om mamma är givmild av sig ger mig lite snygga kläder när
vi ändå är iväg menar jag, det är alltid kul tycker jag.

Pappa kom hem med en aning goda nyheter, datorn som är beställd 
kanske är klar idag, han pratade om att dem skulle sätta in mer minne
och en massa annat eftersom den affären han köper ifrån bygger datorn 
direkt hur man vill ha den, så kosta vad det kosta vill men god service de 
har dom iallfall.

pusssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0