♥ TVÅ-GAMLA-BILDER-JAG-GILLAR

Bildern är på Tutte och mig, han ser ju så väldigt kärlekfull ut, haha..
Saken var den att vi var på Ekebo, blev trötta på alla fjortisar och ringde
mamma för att hon skulle hämta oss. Under tiden som vi väntade hann
vi med ganska mycket, Linda som vi också hade med oss ville stanna 
kvar men följde med oss ut för att säga hejdå och spyr rakt ut vilket leder 
till att jag givetvis gör samma sak, vissa saker klarar jag inte av att se,
det är alltså oss han försökte efterlikna på den här grymt snygga bilden.
Vakten ser allt och tar med både mig och Tutte in hos dom så vi satt där
och väntade en timme på att mamma skulle komma.
Den kvällen kommer jag aldrig glömma, bortkastade pengar och jag har
lovat mig själv att aldrig åka dit fler gånger, iallfall inte för att gå in på 
ingen åldersgränsoch upp till 18, massa små fjortisar som springer 
omkring, sånt orkar jag inte med. 
Det roliga med den kvällen var att vi började för festa lite inne i Ljungbyhed
hos Linda, vi drack ändå ganska mycket och det hela slutade med att jag
och min bror stod tillsammans utanför Ekebo medans alla andra stod 
innanför bara för att han var för full (fjortis) och för att vakten tyckte att jag
verkade var helt onykter, men jag försökte bara var lite trevlig och glad 
när jag sa hej.


Den här bilden gillar jag, det är för ett par helger sedan, Martin och jag 
satt och pratade medans vi drack. Jag tog en massa foto och speciellt 
detta tyckte han om så pass mycket att han skulle lägga upp det som 
msn bild haha.. den är söt och jag gillar den också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0