♥ TVILLINGAR

Har en särskild relation, dom kan allt och vet allt om varandra.
Jag som har en bror som är två år yngre än mig, det vill säga 17 år har
absolut inte alls lika bra relation som till exempel mina två kompisar som
är tvillingar vill säga. Med detta menar jag att jag som har min bror och aldrig
upplevt att ha en tvilling kan absolut inte förstå den relationen som dom har.
Jag kan inte förstå att man är så överbeskyddande eller så tajta som dom
faktiskt är, en sådan intensiv raletion hade jag inte klarat av, och det säger jag
som aldrig har eller kommer att få uppleva samm sak, så det är lätt för mig att säga.
När jag tänker på det så uppfattar jag det som att man inte har något privatliv,
den andra vet alltid allt och kommer alltid att göra.

Av mina erfarenheter av att ha ett tvilling-par som bästa vänner är inte lätt,
jag måste alltid tänka på två, inte alls som att ha en kompis där man har behöver
ta hänsyn till en utan här handlar det om två.
Jag kan inte ge Sara en present på hennes födelsedag och skita i Linda,
hur skulle det se ut egentligen?
Jag kan lova er som läser och aldrig fått uppleva det jag pratar om att det inte är
något som är lätt eller enkelt !
Den ene bill en sak och den andra en annan, hur gör jag?
Dem bråkar och vill veta vad jag tycker, jag kan väl säga som så att jag helst av
allt inte vill lägga mig i !

Med det jag skrivit menar jag inte att det är något negativt, absolut inte, det som tvilling-par
upplever är säkert helt underbart och fantastiskt, jag säger bara att jag inte kan förstå hur det är.

Jag älskar mina två Ikki´s som mitt eget kött och blod


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0