♥ ÅNGEST-DAG-TILL-MAX-I-SWEAR-!

FY FAN VILKEN DAG!
Sov i byn inatt, skulle egentligen ta bussen till Väla för att köpa min
efterlängtade mobil som jag är I-STORT-BEHOV-UTAV-VILL-JAG-LOVA.!
Fy fan för den här dagen, vaknade halv sex imorse av att jag hade host attack,
var tvungen att gå ut och röka för att halsen skulle lugna ner sig en aning,
och visst gjorde den det, sen vaknade jag halv ett ungefär, 
hade redan innan jag somnade konstaterat att jag inte hade tillräckligt
med pengar med mig för att ta bussen både dit och hem, man vet aldrig
med dom där jävla buss-nissarna som kör.

Gick sen till macken iallfall och köpte en pommes, det var inte gott.
Tog bussen sen hem , trodde jag, men buss jävlen stannade i Röstånga
och jag tänker fan inte gå hem , förbi en massa jävla pundare och skit, ALDRIG!
Försökte få tag i mamma, och det gick givetvis inte, vilken tur jag har eller inte va.

Kom precis hem och ringde mamma direkt för att höra om vi skulle köra till Väla,
men nej då är hon dum i huvudet bara.

Sicken jävla dag, och jag är så jävla irriterad och bitter.
Det har jag fan rätt till att vara idag, skiter i vad alla bitches som bloggar om
att alla är så irriterade hela tiden, men sluta läs min blogg då om det inte passar va?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0