♥ JUST-DO-IT-!

Oh my god , måste bara göra en uppdatering av gårdagen först,
jag var på min praktik precis om vanlig och plötsligt kommer det in
en medelålders man och kvinna, min handledare går fram för att
hjälpa dom hitta en res-väska som passar dom bra och när den här
kvinnan vänder sig om ser jag att det är hon so är gynekolog på
ungdomsmottagninge, hoppas inte hon kände igen mig, haha
fan vad pinsamt!

Står ensam i butiken nu, det är ganska skönt faktiskt,
om det skulle komma kunder är det inte heller något problem
eftersom jag lärt mig kassa och grejer så det är lätt som en plätt, hähä
Köpte ett par leggings på Cubus precis , tänkte först tagit denim men
det fick bli mörkare färg, jeans-imitation då va, gillar inte riktigt helt
blåa jeans heller, fick ta stolek s,
fan vad stora storlekar där va, mamma betalar och det gillas.

Sista dagen på praktiken idag, känns skönt som fan,
orkar inte åka till familia varje jävla måndag och tisdag,
får sen sitta och vänta på buss i klippan i fyrtiominuter och det
har jag inte ork till, efter en lång dag vill man bara he direkt.

Ska lägga mig i tid ikväll, orkar inte vara uppe länge, känner mig
helt utmattad just nu faktiskt.

pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0