♥ LOVE-YOU

Linda, du är verkligen en bästa vän, en person man kan lita på,
som man kan säga precis vad man vill till och verkligen vara helt
säker på att det inte kommer vidare.
Det finns mycket du har sagt till mig som bara jag vet, av alla! 
Det finns mycket jag sagt till dig som bara du vet.
Det känns så jävla skönt att verkligen ha dig som vän,
du har dina positiva och negativa sidor, mycket av det som jag 
verkligen tycker om men det finns också en del som jag verkligen
hatar. Det positiva tar över det negativa och det är jag så glad över.
Jag finns här och kommer alltid att göra.

( Liseberg 08, osminkade i sagotunlen )


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, osminkade? Ni är ju helt svarta runt ögonen, hihi. Så osminkade är ni icke :D <3

2009-06-10 @ 18:32:46
URL: http://heeeyhoe.blogg.se/
Postat av: linda

världens fulaste bild, enligt mig då :p åååååh vad glad jag blev nu, tack detsamma fucker <3

2009-06-11 @ 14:29:56
URL: http://buehue.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt du är på den bilden

2009-06-15 @ 16:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0