♥ BYGGLOV-PÅ-VHEN

Tog en del bilder i Lördags, kameran dog precis när jag skulle 
lägga över dem så det får bli dem bilderna från Vhen nu och
från Linda och Saras brors firande en annan dag, 
måste ladda batteriet inatt så lägger jag in resten imorgon.

Bygglov var ju som jag skrev tidigare på Vhen,
mamma känner en snubbe som jobbade som målare med
dem där så vi gick bort och snackade med han och då kom 
den här gubben ut, han som är med i programmet haha ..
Sen när vi skulle ta båten hem igen från Vhen 16:45 körde vi 
lite tidigare bara för att min små kusiner ville åka ner och titta
på den "stora" lastbilen och då träffade vi dem igen, 
och Matte som också är med i programmet tittade ut genom 
förnstret haha..





Resten av bilderna kommer imorgon.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0