♥ FREDAG

Har inte gjort ett skit idag, vaknade vid tolv kanske.
Gick ut och satte mig i solen en timme, ganska skönt faktiskt.
När klockan blev halv två gick jag och tog upp bullar från frysen
till frukost och satte mig för att kolla tv, så jävla skönt, orkade verkligen
inte njuta av solen idag, hoppas på bra väder imorgon istället.

Min kusin fyllder år idag, mamma ska dit imorgon, tänkte att jag kunde
förlja med eftersom det är flera år sedan jag var där sist.
Men så snacka hon om att hon inte ville stressa osv. så jag sa ja men då
skiter jag i det eftersom jag är bjuden hem till Linda imorgon, hennes bror
ska firas eftersom han också fyllt år nu.
Sen ändrade mamma sig helt plötsligt och sa , ja men om vi åker hem i tid
så kan du väl följa med?
Varken jag eller min bror har ork eller lust att åka dit eftersom det är ganska
omständigt, så vi tar båten i tid imorgon-bitti och sedn båten i tid tillbaka 
så skjutsar mamma mig direkt hem till Linda sen när vi är tillbaka i Landskrona.
För dom som inte vet så bor min moster och mina små kusiner ute på Vhen,
jag gillar inte att åka båt, bara vädret är fint och det inte blåser är det väl inte
någon katastrof men jag gillar det inte egnetligen.
Jag har nog inte varit hemma hos dom på minst två år, gissar på tre faktiskt.
Dom kommer alltid till mig, så jag får ta mig i kragen och faktiskt ge med mig 
för den här gången, jag hade ändå bara degat här hemma om jag inte åkt med.

Har fixat min blogg lite, var så jävla trött på hur den såg ut så nu skärpte jag till
mig och gjorde vid den, kanske inte det snyggaste men jag hade fan ingen fantasi
ikväll, kom inte på något bra sätt så den får se ut så här tills jag kommer på något bra.

Ska ta en massa bilder imorgon, dom kommer på Söndag hade jag tänkt mig
eftersom jag inte hinner imorgon.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0