♥ HÄNDELSERIK-HELG

All denna uppståndelse kring Michael Jackson, på radio, tv och tidningar.
Han var den stora pop-kungen men ändå, jag orkar bara inte höra, se eller läsa
mer om hans bortgång nu faktiskt.

Gårdagen:
Vaknade tidigt, typ åtta. Var skit trött eftersom jag bara sovit fem timmar.
åkte till Vhen med tio-båten, där var as mycket folk, jag och mamma kom precis med.
Väl på Vhen stannade vi i hamnen för att träffa en som mamma känner som var där
och jobbade med Bygglov, rätt kul faktiskt, har bilder men dom kommer en annan dag.
Fikade med bullar när vi kom till min moster, riktigt gott, jag hade inte käkat så jag var
svin hungrig, gick sen upp till mormor och morfar, följde med mamma när hon skulle
lägga om mormors sår efter sin operation, såg jävligt äckligt ut faktiskt, ca 25 cm långt
ihop häftat med klamrar, det var inte roligt att se.
Tog sedan båten hem kvart i fem, mamma körde inom McDonalds och köpte med mat
så jag åt i bilen påväg hem till Linda, hennes och Saras bror hade fyllt år så han skulle
firas och jag var bjuden med hela släkten, lite pinsamt att komma efter alla med
Linda mötte mig så det gick vägen ändå.
Började dricka och så där sedan stack vi hem till Sara och Robin vid elva/tolv tiden.
Blev ganska mycket folk ändå, toligt var det men eftersom jag knappt sovit var jag svin trött
så jag åkte hem vid halv två.

Vaknade idag vid elva, gick ner och satte mig i en sol-stol, skit varm, solen stekte som fan.
Har hjälpt pappa hela dagen, fibbe och Daniel har också varit med så det blev lite roligare
men det har varit skit jobbigt, har bränt mig lite på ryggen så jag får akta den när jag är i
solen nästa gång, förhoppningsvis imorgon.

Är hemma hos Sara nu, hon ville jag skulle sova här inatt.
När jag kom hit var här ingen hemma så jag sitter här och kollar internet så länge tills dom
kommer hem.

Bilder från går-dagen kommer antagligen imorgon.
pussss

Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda och bättre ung mamma blogg

jag håller med dig. man kan ju själv inte hjälpa att dom inte har några pengar, rätt måste ju vara rätt. en gång kanske man kan tänka sig att vänta på pengarna men när det händer hundra gånger om så tröttnar man.

2009-06-29 @ 14:02:46
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: JANE DOE

håller med!

2009-06-29 @ 14:58:19
URL: http://missdoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0