♥ I-EN-FANTASI-VÄRLD-?

Jag blir så irriterad på människor som förväntar sig en massa saker,
som bara tar och tar och som inte ser det som något konstigt.
Att bara ta sin vän för givet är nog något av de fulaste,
visa intresse och engagemang, visa att du vet att jag exiterar.
En vacker dag väldigt snart kommer du att inse att de vi en gång
hade kanske inte är så självklart längre efersom du tar mig förgiven
och förväntar dig att jag alltid finns här, men det tar slut de också.

Folk förändras, både positivt och negativt. Självklart, ändra inte din 
personlighet för det, den du en gång var är du inte längre.

Jag lever i min egen lilla värld, där alla uppskattas fast på olika sätt.
Vissa betyder mer och vissa mindre. 
Jag har förstått att livet inte alltid kommer att se ut så här och kommit
till insikt med att det finns mer som betyder och jag värderar andra saker
mer än jag gjort förut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0