♥ LATE-NIGHT

Har precis kollat klart alla avsnitt av A Double Shot At Love,
Ganska roligt faktis, jag skulle nog inte kunna vara med i ett
sådan liknande program, att vara öppen som en bok för människor
man knappt känner och framför allt i tv, framför miljoner tittare,
tror inte det är något jag hade klarat av faktiskt.

Är ganska trött nu, det är svin varmt här vid datorn och jag 
känner mig äcklig, vill duscha nu men är rädd att väcka mamma
och pappa.

Får gå ut och röka snabbt innan jag lägger mig och glor tv,
tycker det är jätte läskigt att stå ute helt själv när det är mörkt.
Men jag får ta mig i kragen och övervinna min rädsla.
Orkar inte att det luktar rök när jag ska sova så jag vill inte  
röka genom fönstret faktiskt.

Imorgon bli det slappe, skickade till Linda innan om vi skulle ses
imorgon men tror inte att hon har pris-plan så jag får väl ringa när
jag har vaknat eller något. Måste ju ha tillbaka mina pengar nu.

Ohyes, vi får vårt sista studiebidrag någonsin imorgon,
fan vad hemskt det känns egentligen, men vad ska man göra åt saken.
Ska bli gött med lite pengar nu, jag är i stort behov faktiskt, eller ja,
det är ju skönt med pengar men dem flesta är nog ganska panka nu.

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0