♥ LONELY-MIN-TELEFON-ÄR-MITT-LIV-!

Utan mobil sedan i Måndags-kväll, jag hade ställt in mig på att
köpa ny igår men eftersom jag trodde jag skulle vara sjuk så blev
inte det heller av och idag blev det inget så det får bli imorgon,
fan, jag trodde inte jag skulle få sån abstinens men jag har panik.
Känner mig helt ensam, min mobil är något av det viktigaste som 
alla redan vet.
Har fortfarande inte bestämt mig för vilken jag ska köpa men det 
får tiden utvisa imorgon tror jag. orkar inte tänka på de nu faktiskt.

Ska snart gå ner och kolla tv, måste duscha också.
Vaknade med värsta mens-värken imorse, fy fan vad ont de gör.
Krampar och sånt, jag har iallfall fattat nu att min kropp tvär-vägrar
att jag hoppar över min mens en månad eller två, ibland får jag
så ont i magen att jag inte kan stå upp rakt och det är ingen skön
känsla vill jag lova. hmm.. to bad for me.

pussss ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

Nya telefoner är kul :) men ska du ha nytt nummer då med eller? <3<3

2009-06-18 @ 11:18:11
URL: http://blondelicious.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0