♥ LÖRDAG-KVÄLL

Gårdagen var inte speciellt händelse-rik.
Gjorde inte ett skit på hela dagen, åkte in till byn, glömde dricka
till kvällen så åkte hem en liten stund och hämtade de sen tillbaka.

Vid halv elva körde jag och Gunilla in till Klippan för att hämta Sandra 
och någon kille, körde sedan till Donkan där jag käkade och det var
inte fel vill jag lova.
Sedan blev de tillbaka till Ljungbyhed och film med Linda mitt i natten,
hon somnade och jag låg rädd i soffan så av med filmen och på med tv:n.
Jag som är så jävla mesigt rädd för allt kan ju inte kolla skräck-film mitt i
natten helt själv, det går inte ihop alls, haha..
whisper hette filmen , handlade om en konstig liten pojke som blev kidnappad.

   (Gunilla)

   (Linda)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0