♥ LYCKAD-KVÄLL-!

Midsommar-afton igår, det var hur bra som helst, tack alla måste jag säga.
Körde in till byn och började dricka, mina söta vänner hade fixat min dricka
så det var bara att hälla in , gick sedan ner till Kenny där vi fortsatte dricka.
Dom började grilla och grejer sen åt alla utom jag, Linda och några till.

Pratade som fan med Malin igår också, kändes jävligt bra iallfall.
Skulle gå och handla cigaretter men givetvis var där stängt, kommer inte ens
ihåg vad klockan var, det blev nog en ganska bra kväll iallfall.

Kommer en massa bilder sen, har inte min usb-kabel med mig så jag
får lägga in bilerna ikväll.

pussss


Kommentarer
Postat av: sandra

tack för hjälpen på min blogg :)<3 fattade nada!

2009-06-20 @ 17:12:18
URL: http://sanditi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0