♥ MIDSOMMAR-ÄR-NU-SPIKAT-OCH-KLART-!

Lånade pappas telefon innan och satte i mitt kort, som jag skrev innan sålde
jag ju min igår för att köpa en telefon med garanti eftersom mina telefoner
går sönder stup i kvarten, iallfall, fick en del sms och även en inbjudan till
midsommar fest hemma hos min kära vän Kenny, tackade ja direkt och nu
hoppas jag ju givetvis på en super-duper kväll.

Ska som jag även skrivit tidigare idag fira pappa ikväll, ska bli gott med god mat.
Sa grattis innan när min dagliga-dos av irritation hade lagt sig så hade fick ett leende.
Pratade med Linda innan och berättade varför jag inte ringt tillbaka till henne igår,
men jag var ju så sjuk så jag somnade så fort jag kommit hem.
Blir Väla imorgon för att köpa ny telefon, har inte bestämt mig för vilken ännu även
om det lutar mot den svarta Sony ericsson, don´t know yet?

pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0