♥ MIN-PLAN-GICK-I-KRAS-!

Så jobbigt det är att få ihop ekonomin när man inte har någon
egentligen, jag ska berätta att jag har runt 700 på kontot plus
att sista studiebidraget kommer på tisdag antar jag.
Inte lätt att leva på så lite pengar när man inte har något jobb,
tur jag har som har så snäll mamma, idag körde vi för att lämna
Daniel i Landskrona på körskolan sedan inom ica för att köpa 
blonda -slingor till mig och cigaretter, så nu har jag slingorna i
håret, ska tvättas ur om en halv timme ungefär så får vi se hur de 
resultatet blir, det fanns inte den ultra-blonda jag skulle ha så 
jag fick ta en annan. Min plan är alltså att få tillbaka mitt blonda
hår eftersom det är flera år sedan  jag hade de.

Ska till Väla imorgon, ska handla smink och en massa kläder.
Blir inget sims 3 för min del, har sims 2 här hemma bara de att
jag saknar en kod för att kunna spela så jag ska låna emmas.
Det tackar vi för, jag som ändå inte har något annat för mig kan
lika gärna spendera tiden framför datorn med the sims.

Sitter och käkar nu, så ska snart gå in och duscha sen in till ljungbyhed
och träffa Emma, blir väl antagligen hos Fjant och Andre skulle jag tro.

pussss

Kommentarer
Postat av: Fjant

Krög dirr då

2009-06-22 @ 15:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0